در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی همیشه

نمایش« وقایع العقیم» در تویسرکان به صحنه می رود

نمایش« وقایع العقیم»نویسندگی و کارگردانی سجاد باقری از ۶ تا ۱۰ مرداد ساعت ۱۱ صبح در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش« وقایع العقیم»نویسندگی و کارگردانی سجاد باقری و تهیه کنندگی محسن رجبی از ۶ تا ۱۰ مرداد ساعت ۱۱ صبح در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان به روی صحنه می رود.

انباشتواره ای درباره خواننده ای که جهت برگزاری کنسرت به سالن اپرا ای رفت و ناپدید شد.

متین ظاهری.علیرضا مهران.صادق قمری.علیرضا کاشانی.علی عبدالملکی.محسن رجبی.نرگس دارایی.فاطمه اسفندیاری.هستی ملکی.فاطمه امینی.فاطمه خرمی والهام فرهادی به عنوان بازیگر  نمایش« وقایع العقیم» حضور دارند.

گروه موسیقی بر عهده محمد نیکومنش، فرزاد محمد ظاهری، محمد مهدی خرمی ،علی طهماسبی است و  نور و اکسسوار نمایش نیز مشترکاً بر عهده وحید قلخانباز  و امین الوندی  است و طراح پوسترنیز توسط  نرگس دارایی انجام شده است.متین ظاهری به عنوان دستیار کارگردان و فائزه نوری به عنوان منشی صحنه در نمایش« وقایع العقیم» حضور دارند

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران